Tuesday 16 March 2010

WAFAQ BERKHADAM



kitab ni saya dapat dari pedalaman sarawak.....nampak macam usang....dan ditulis tangan.....setelah diberi orang tua tu.....baru dia cakap ada khadam.......nak bagi balik segan....last last simpan aje le......dipendekkan cerita malam tu saya tidur dan saja letak kitab kecil tu sebelah bantal tempat tidur(nak test)....antara tidur dan tak tidur.......kepala saya macam ditekan........macam rumah berpusing pun ada.....nafas sesak aje.....lepas tu nampak macam nenek tua pakai baju warna putih kat ruang tamu......pada masa yang sama nampak macam toyol nak hisap ibu jari kaki......apa lagi saya sepak la......dan saja je malam tu tak baca ayat pelindung.......bila susah nak halau......apalagi saya pun baca ayat kursi..........tidur pun lena........

bila di baca ayat ayat tertentu sambil memegang wafaq ni....bulu tengkuk akan berdiri dengan sendiri.......

kesimpulan;
basuhlah kaki sebelum tidur.....hehehehehehe...

kalau ada masa saya letakkan gambar kitab kecil tu........nak kata kitab pun bukan......

No comments:

Post a Comment